Copyright © Pracownia Słoneczko
Design by Dzignine
sobota, 29 grudnia 2012

Choinkowo

Świątecznie przedstawiam bombki choinkowe typu karczoch. Bardzo podobają mi się bobki nietłukące, od kiedy moja choinka uczyła się w nocy latać tłukąc co stało na jej drodze i siejąc spustoszenie w moim pokoju.W tym roku niestety żadna z nich nie trafiła na moją choinkę, a wszystkie poszły na prezenty do pracy :)

Rodzajów karczochów jest mnóstwo: bardzo podobają mi się szyszki, ale są chyba trudniejsze i bardziej pracochłonne w wykonaniu niż klasyczne kule. Prezentowana przeze mnie szyszka skonstruowana jest z ogromnej ilości szpilek krótkich, styropianowej bazy 12 cm, oraz cekinów i wstążki satynowej 12 mm. oraz zaczepu choinkowego. Całość poniżej.


Kule są znacznie prostsze do zrobienia (przynajmniej dla mnie) do moich wytworów wykorzystałam bazę 10 cm, mnóstwo szpilek oraz wstążki satynowe 25 mm, w różnych kombinacjach kolorystycznych. Z czasem postaram się dodać więcej zdjęć stworzonych bombek

Produkcja jednej trwa około 3 godzinki pod warunkiem, że już mniej więcej wie się o co chodzi. najdłużej schodzi się przy cięciu materiału na równe kawałki, warto je przygotować wcześniej...








Marzy mi się zrobienie kompletu np, 4 albo 6 sztuk i jakieś sensowne opakowanie ich- w pudełko z przegródkami, ale to zadanie zostawię na przyszły rok- niech czekają do następnej gwiazdki :)



0 komentarze:

Prześlij komentarz